• Verzendtijd Bestel vóór 16u. zelfde dag met DHL verzonden!
  • Send Gratis Verzending
  • Check 1 jaar garantie
  • Retour Retourtermijn 14 dagen
  • Graveren Graveerbaar
  • User
  • wishlist
Urban Rebels

Urban Rebels

SILK Jewellery wil je inspireren om je eigen unieke weg in het leven te kiezen, om je vrij te voelen te dragen wat je maar wilt. De wereld verkennen waarin we leven en verder te kijken dan je eigen bereik. SILK doet dit op een goedgehumeurde rebelse manier met haar for playful mind merkcampagnes.  “Wij verkopen niet alleen sieraden voor commercieel gewin, maar proberen de consument te verrijken met een levensstijl met een vrije geest. Gecommuniceerd via de campagnes van ons merk. ” Heidi van Leeuwen – Marketing & Brand Director van het playful zilveren sieraden merk van eigen bodem”

 

Wij hebben met SILK als doel een zilveren sieraden lijn te creëren die perfect is voor niet-conformerende individuen die hun eigen unieke weg volgen in het leven en voor degenen die hun individualiteit uiten door de manier waarop ze zich kleden en de accessoires (sieraden) die ze daarbij dragen. Wij moeten ons bewust worden dat jonge mensen steeds meer de wereld verkennen, meer experimenteel en onafhankelijk worden en conformiteit en normen beginnen te weigeren. SILK probeert zijn rebelse speelse imago te uiten door geïnspireerd te zijn door de waarden van deze tijd. Met onze merkcampagnes moedigt SILK consumenten aan om risico's te nemen en het standaardpad voor het leven te verlaten. Om de wereld te verkennen en er op uit te trekken, avontuurlijk te zijn. De meeste communicatie van SILK zal gebaseerd zijn op reislust en het opzoeken van plezier. Door deze filosofie van "carpe diem / stay wild at heart" wil SILK het merk worden dat mensen aantrekt die dezelfde waarden delen. 

 

De «For Playful Minds» merkcampagnes worden geschoten door de bekende fashion fotograaf Mario Principe, welke met zijn filmische handtekening SILK laat op vallen in het veelal conventionele sieraden land. Het belangrijkste doel van de campagne visuals is dat ze inspirerend zijn en dat de consumenten zich kunnen identificeren met de modellen. Wij schieten altijd in een avontuurlijke omgeving met echte modellen die het gevoel van uniek zijn heel goed kunnen benadrukken.

Wij kennen SILK van haar stijlvolle handgemaakte zilveren sieraden collectie, die zich in haar communicatie sterk probeert te onderscheiden van de meer traditionelere sieradenmerken die ons land rijk is. SILK-klanten zijn de rebelse speelse geesten, die onafhankelijk zijn, trendmakers zijn en minder worden geraakt door de bekende klassiekere sieraden merken in de markt.

Copyright 2024 | SILK Jewellery
pay